Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zaterdag 13 november 2010

12-11-10.

Hoewel reeds de sjabbasch voorbij is, nog even een klein bericht omtrent hetgeen mij vrijdag nog wedervaren is.

Vroeg in de morgen, onder begeleiding van de nog steeds woeiende storm, weggereden van het winkelcentrum naar het losadres waar ik een afspraak bleek te hebben om drie uur in de namiddag.

Grappig: men maakt een afspraak met mij en ik weet weer eens nergens van. Maar goed. Hoewel men, volgens het opschrift aan de muur pas om zeven uur begon met lossen, was ik tien voor zeven reeds leeg. Dus dat liep goed af.

En toen naar het laadadres gereden waar ik geen afspraak mee bleek te hebben en wel zou moeten hebben. Ja, als chauffeur moet je daarom nooit je gevoel voor humor verliezen. Maar ook hier kwam het goed en nog voor de middag reed ik weer huiswaarts onder de muzikale begeleiding van een CD-tja met een symfonie van Max Bruch, passend, zo rond Keulen, want die man heeft hier ooit nog eens gewoond!

Uiteindelijk ging de keulse lading in Amsterdam, even voor vieren er nog uit, pakte nog wat lading mee voor volgende week en vertrok nu voor het weekeinde naar huis.

Nou, dat was het dan deze week. Een beetje saai, maar dat mag ook wel eens een keer.

Aldus schreef ome Willem.
---