Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zaterdag 18 maart 2017

De reportage

Van de afgelopen week.

België, nabij de Franse grens

daar beginnen we...

nét in Frankrijk, of daar is het mis....


Doorn 't noorden verder





ik nader Dijon....



vanaf daar, snor ik zowaar de lente binnen terwijl een mevrouw zich overmodern gedraagt

Belleville


overal de voorjaarsbloesem....






in de middag nader ik Carpentras

hoe schoon zo'n treurwilg....

in de verte, de Mont Ventoux

Bijschrift toevoegen

Carpentras










prachtige bloesem...

brug over de Durance bij Cavaillon

onderweg naar Saint Remy


Dan de brug over bij Tarascon

Rhône




op weg naar Bagno;s

veel kleur






even de binnenlanden in




uitzicht over Rhônedal

Pont esprit


dan weer via Carianne en Carpentras naar de Provence




diverse wijngaardtypen



bijzonder wolkje

en in de verte de oude dame


de Mont-Ventoux



Hoe schoon, hoe mooi, de Durance weer over


weer binnenlanden in....

Luberon in avondlicht



Brignoles



...waar ik een prachtige muurschildering aantrof...





dan ga ik op weg, pal naar 't noorden, via Rians en Sisteron naar Grenoble.  Fantastisch gebied....













nabij de Col de Croix Haute





Vrijdag, reeds nabij Epinal


en hier door een dorpje in Noord Luxemburg...

Ardennen


Vlak bij de Nederlandse grens



eerste tankstation in Nederland, niet meer in gebruik.....