Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zondag 19 augustus 2012

Zo zag mijn week er uit.

Het begon Maandag bij de brug bij Beerse, toen ik weer eens via Antwerpen, Beerse, Merkseplas en Baarle Nassau naar Tilburg reed.
De grens bij Baarle.
Dinsdag. Les Andelys, de ruine, er onder een knaagschuur.
De Loire.
Woensdag, tijdens de fietstocht, de eend.
De Loire.
Gezicht op Ingrandes.
Brug van Ingrandes
Nog in tact zijnde echte ouderwetse Citroëngarage.
Oud kilometerpaaltje. Het is hier nu een D-weg...
Overwoekerd huis...
Ingrandes, de brug.
Mijn uitzicht vanuit het Dafje, woensdag.
Het Dafje gezien vanaf de basiliek.
La Gabelle.
Binnenkomst in fleurig dorpje.
Er moesten nog wat flessen gelakt worden.
De Calvadosboer.
Calvadosopslag!!
Door Picardië, naar huis!
Door de noordelijke mijnstreek.
Weer over de brug bij Beerse.
Langs de veiling van mijn oude schoolvriend Frans.
En dan, tot slot,langs het kanaal én brug van Waddinxveen.