Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

woensdag 26 augustus 2009

Laat vandaag

Tja. Het is weer laat geworden, maar het was hier dan ook reuze leuk tussen al die limburgers waar ik deze avond tussen vertoefde nadat ik vanmorgen uit Winterthur vertrok en nog wat afleverde in Zurich en Olten en 32 keer honderd pakjes ophaalde in de buurt van Hagenau en vervolgens nog wat Bofferding kocht in Weiswampach en vervolgens via duits Belgie en Walonie Limburg binnenreed. De hele dag heb ik de vreemde neiging gehad om vooruit te schoppen en als een gek met mijn hoofd naar voren door een dicht oerwoud te rennen maar bij gebrek aan dicht oerwoud is dat achterwege gebleven terwijl deze vreemde neiging wellicht kwam doordat ik gisteravond mij heb laten verrassen door de kok en zonder te weten kennelijk Emoe naar binnen heb gewerkt. Springneigingen zijn namelijk achterwege gebleven dus kangeroe zal er wel niet tussen hebben gelegen. Vandaag maar eens veel fruit gegeten, van witte aalbes, druif, pruimen en mirabellen. Dat moest u ook maar eens doen. Lekker en gezond en je krijgt er niet van die rare neigingen van.

Ome Willem.
---