Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

dinsdag 25 augustus 2009

Dinsdag, 25 augustus 2009 (N.C.).

Vanaf vanmiddag betrok de lucht snel en begon het stevig te waaien terwijl ik inmiddels in het centrum van Winterthur, waar ik al wandelend een Australisch restaurant tegenkwam, aardig ben natgeregend. Het is al een uur of acht, ik weet het niet eens en voor mij ligt de spijskaart waarop gerechten als emoe, krokodil, kangeroeworst en struisvogel staan. Een koalabiefstuk en vogelbekdierpate ontbreken nog, en dat allemaal in Winterthur! Vanmorgen nog met aardig weer vertrokken naar Beerfelden en toen langs de Neckar verder gereden naar Heilbron waar ik bij Neckarsulm nog de oude NSU-fabriek passeerde waar tegenwoordig de Audi wordt vervaardigd, u weet wel, dat voertuig met die ene ring te weinig. Wel aardig van die lui om het industrieterrein nog de naam NSU te laten houden, NSU, het voertuig waar een broer van mij nog gekker op was dan ik op de lelijke eend. Welaan, van Heilbron afgezakt naar Waldshut Tiengen, daar het land van zwitserse chocolade en dito horloges ingereden, bij een enorm ditributiecentrum van de grootste supermarktketen hier een lading thee neergezet en morgen alhier, wellicht met krokodil, emoe, struis of skippy in mijn maag, een tweede klant pakjes bezorgen. Wie weet, ga ik ook nog springen.

Ome Willem.
---