Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

maandag 24 augustus 2009

Maandag, de eerste werkdag.

Wel vreemd hoor, die eerste dag wanneer je weer rekening moet houden met rij en rusttijden vooral omdat ik vorige week om acht uur achter het stuur kroop, langzaam over de Mont Ventoux reed, daarna ontspannen via Gap naar Bourg Ouissans tufte en na het telefoontje waarover ik u de laatste keer informeerde de lange rit naar Le Havre begon, vier uurtjes sliep en na Le Havre ook nog doodleuk naar huis ging niet gehinderd door enige vorm van rij of rusttijd-wetgeving en toch, als ik dan onder deze wetgeving gevallen had, wel ruim 24 uur achtereen had gereden (want vier uur rust geld dan, vreemd genoeg, ook vanwege de te korte duur als rijtijd). Echter nu was het volkomen legaal, maar nu ben ik weer alles aan het uitrekenen terwijl ik op een minibergje sta bezijden Heidelberg. Want deze laatste augustusweek is het nog rustig en ga morgen naar het land van gatenkaas en appenzeller, Zwitserland dus. Vandaag, deze eerste dag, afzien trouwens, vier uur op, half vijf trein in, drie keer koppelen, lossen, laden en wat niet meer. Ik heb nu al spierpijn en dat na een dag.
Morgen verwacht ik wat meer relexisme.
Dan ontmoeten wij elkaar wel weer.

Ome Willem.
---