Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

dinsdag 4 augustus 2009

De eerste vakantiedagen.

Jaja. Ik lig hier lekker met mijn knezidon in de brandende zon en ik wikkel en worgel Denk dus niet dat een vrachtrijder tijdens zijn vakantie geheel onnut is. Ten eerste heb ik dit log enigszins ontlast door mijn prachtige onderwegmovies via joetjoep te laten afspelen waardoor er veel ruimte komt voor mijn verhalen waar u op uw beurt, zoals ik nu van de zon, weer van kunt genieten en daarnevens heb ik nog diverse privé activiteiten ontwikkeld en daar, voor zover nodig en mogelijk, gebruik gemaakt van mijn Harley Trabson hetgeen overgezet zijnde in het nederlands een fiets is. Welaan. Onderstaande filmpjes zijn aardig compleet, de klim en afdaling van de Grimsel, terwijl er ook een rondleiding door Picardie, waar ik de week daarvoor vertoefde, is geplaatst.
Nou, tot spoedig maar weer. Ik ga nog even door met zonnen

Ome Willem.

---