Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

vrijdag 7 augustus 2009

Het eerste vakantiewiekend 2009 (N.C.).

Jaja, grimmiger onweerswken naderen door de lucht en zullen dra ons dorpje bereiken en dat na een zwoele zonnige periode alsof hier ten lande drie dagen mooi weer steevast gevolgd worden door regen en andere nattigheden waarvoor de paraplu uit moet, overigens niet voor mij daar ik bij dit soort van weer mij altijd gaarne laat doorweken aangezien het goed, naar voor mij maatgevend Galenisch inzicht, voor de haargroei is. Woensdag vertoeft op het strand van Bloemendaal aan Zee waar reeds lange tijd het water daar tegen de duinen klotst en na afloop even de oude boulevard van Zandvoort geinspecteerd wat hevig schrikken was zo heeft daar de plaatselijke overheid gemeend de boel daar te moeten verzieken. Buiten dat de parkeertarieven naar enorme hoogten zijn gestegen heeft men de weg aldus aangelegd dat de parkeerplaatsen minstens zijn gehalveerd en de toegang tot de parkeerplaatsen absurd te noemen zijn en ook de weg zelf is dermate versmald dat van de mooie brede boulevard niets meer over is. Mij zullen ze daar dan ook niet gauw meer zien. En als u dan ook nog eens bedenkt dat ik gisteren Amsterdam met mijn rijwiel enkele uren onveilig heb gemaakt door daar enkele tientallen kilometers van hot naar her te crossen welker dag afgesloten werd door een maaltijd te verorberen bij een reuze aardige italiaan zult u begrijpen dat mijn jaarlijkse verlof aardig sportief en zonnig aan het uitpakken is. We houden u op de hoogte. Wel jammer dat de filmpjes boven aan het log blijven staan, maar daar gaan we z.s.m. verandering in aanbrengen.

Ome Willem.
---