Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

vrijdag 31 juli 2009

Vrijdag, de laatste dag in juli 2009 (N.C).

Zo, deze dag zit er weer op, maar het was wel afzien. Vanmorgen in Weiswampach, super Noord Luxemburg, nog boodschappen gedaan, maar helaas bleek het Bofferdingbier uitverkocht, de eerste tegenslag. Daarna over een betrekkelijk saaie weg weer naar Amsterdam gereden om voor -hopelijk- drie weken afscheid te nemen van Dafje, want er zijn tegenwoordig collega,s die er een behagen in scheppen om van onderhavige vervoersmiddelen botswagentjes te maken en dus was het wellicht de laatste keer dat ik Dafje kustte omdat bij mijn ommekomst misschien alleen nog een treeplank over is, de tweede zure appel waar ik doorheen moest. Tot slot moest ik een aangenaam verpozen in ons bedrijfsrestaurant met een verjarende collega laten lopen vanwege een door Miep, die eigenlijk gewoon Ineke heet en een vroegere verkering van mij is in wiens voertuig ik nu, nevenzittende, aan het snellen ben, gearangeerde verplichting elders. Dus de derde bittere tegenslag, maar ja, het is nu een tijdelijk vaarwel.
Dit betekend echter niet dat u mij gaat missen, NEEN HET.
Ik zal u blijven vervelen of vermaken (de keus is aan u) door ook in de vakantietijd het Log bij te houden. Immers behoren de komende drie weken ook tot het leven van een vrachtrijder, nietwaar!?! Al zal het misschien niet elke dag zijn en er is kans dat ik samenvattingen maak van enkele dagen.

Dus niet vaarwel maar tot spoedig.
Ome Willem.
---