Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zondag 12 juli 2009

Montag, 29 juni (N.C.)!

Nadat ik hedenmorgen door mijn vroegere verkering, die de slaap nog niet geheel uit had, naar mijn werk en voertuig werd vervoerd, vertrok ik in alle vroegte met mijn pakjes naar Apeldoorn om daar nog voor zes uur een zonnescherm van meer dan vijf meter lengte bij een riant woonhuis, een villa gelijk, af te leveren. Daarna zette ik via Zwolle, Nijkerk, Almere en Weesp de vandaag nederlandse route voort om daarna zonder lading in Amsterdam aan te komen, alwaar ik het laadgedeelte volzette met thee, ongeveer zevenduizend dozen met elk een inhoud van acht stuks, waarna ik de hoofdstad van ons land verliet om rond zeven uur deze avond het land van Bach en Bratwurst binnen te rijden, het roergebied te doorkruisen en alsdan deze dag te beeindigen in Siegen, een plaats in het Sauerland. De nachtrust gaat, nadat ik eerst wat kennis tot mij genomen heb, dra beginnen terwijl ik op de achtergrond de klanken van Der Titan van Gustav Mahler (symf nr 1) aan heb staan dewelker klanken zich geheel lijken te hebben aangepast aan de omgeving waarin ik mij thans bevind.

Gute nacht freunden.

Es ist Zeit....

Ome Willem.