Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

woensdag 15 juli 2009

Mitwoch, den 15e 2009 (N.C.).

Welaan, het was me het dagje wel want toen ik heden morgen niet zo vroeg uit mijn mandje kwam vertrok ik eerst naar een verschrikkelijk grote chemische fabriek nog stammend uit de DDR tijd dewelke zich bevond in Leuna bij Halle en toen ik daar mijn pakjes kwijt was koeterde ik naar het nabijgelegen Landsberg waar ik ging wachten om een pallet met thee te lossen bij een districentrun van een drogisterijketen genaamd Rosman. Gelukkig kreeg ik het voor elkaar om de pallet binnen twee uur te lossen waarna ik koers zette naar, zoals hier twintig jaar geleden nog overal stond "Berlin, Hauptstad der DDR" maar wel via mijn eigen alternatieve route die ging over Bitterfeld, bij Pretsch de Elbe overvaren en dan naar Jessen, jueterbog, waar ik voorheen menig Russische Sovjetlegertruck ben tegengekomen, en via Gross Beerden Berlijn binnen rijden, daar drie clienten van thee voorzien en wederom retour naar Leuna waar terugvracht op mij lag te wachten en weer via Jueterbog, maar nu over Annaburg, de slingerpont over bij Dommalitz en Eilenburg naar Leipzig en dan naar Leuna, waar ik zowaar om 20.00 uur nog kon laden. Daarna richting Goettingen waar ik nu niet ver meer vanaf ben. Ik kan jullie verzekeren dat de binnenlanden tussen Leipzig en Berlijn de indruk geven dat er niemand meer woont, zo stil is het daar. Eind van de week plaats ik op de weblog wel enige fotos en een filmpje zodat u een aardige indruk kan krijgen.
Nou, dat was het weer vandaag Bis Morgen.
Ome Willem.
---