Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

donderdag 16 juli 2009

Donnerstag 16e (NC).

Ach. Wat moet ik over vandaag toch kwijt. In een rechte lijn via Kassel, Dortmunt en Duisburg naar het Kruidvat gereden en daar vijf (!) uur gewacht om er te lossen. Een dag om snel te vergeten dus. Nee, dan gisteren, toen ik nog wegdroomde bij het doorkruisen van de Gluecksburger Heide, genoot van de drukke gezelligheid van Neu-Koeln en Tempelhof, de Mariendamm en terug tot rust kwam op de Annaburgerheide. Vandaag heb ik het dus met de herinneringen van gisteren moeten doen. Welaan. Een saai dagje tussendoor is ook wel eens aardig maar een oplettend lezer zal nu wellicht begrijpen waarom ik niet graag bij een bepaalde kruidenwinkel naar binnen ga.
Morgen blijf ik in t land. Dan wordt het voor u ook een saaie dag want u zult het dan zonder mijn grandioze bijdrage moeten doen Tot maandag dan.

Ome Willem ---