Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zondag 12 juli 2009

Mercolodie, Woensdag 24 juni 2009 (N.C.)

Vanmorgen vroeg hadden de moleculen bij het wakker worden al een enorme trilsnelheid -vooropgesteld dat de atoomtheorie juist is, en dat is allerminst zeker- zodat reeds bij het opstaan het zweet op mijn aanschijn stond, maar nadat ik mijn knar onder de kraan had gehouden ging het bijzonder goed die dag omdat ik nu eenmaal op erg goede voet sta met laadmeester Angelo van mijn eerste laadadres waardoor ik reeds om half elf bij mijn tweede laadadres in Bra arriveerde, terwijl ik tussendoor nog even de nodige boodschappen deed. Daarna richting Savona gescheurd en in Ceva wat voertuigonderdelen opgehaald en toen ik daar de plaatselijke horeca bezocht om onder meer mijn handen te wassen waren de aldaar aanwezige lui dermate onder de indruk van mijn oerhollandse schoeisel dat ik ter plaatse, in Ceva dus, 12 paar klompen verkocht en het vermoeden rijst dat binnenkort heel Ceva de klompendans kent. Daarna de weg terug aanvaard en nadat ik de oude weg naar Bardonechia afgerond had en vandaar foto,s van de nevenliggende autostrade heb genomen, de frejustunnel doorgereden en snel weer de autoroute verlaten en daarna nog even via Albertville, Annecy en Fragny naar Bellegarde, Nantua getourt en sta nu aan een pittoresk plaatsje aan een meertje te cluses, net even neven Onoyax

Het is echt geen straf om hier te staan. Zo, nu nog even hier de nabijgelegen horecainstelling op zijn waarde beoordelen, en dan morgen vroeg om zes uur weer verder. Dan is het giovedi, jeudi, donderdag dus.

Ome Willem