Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zondag 12 juli 2009

Merceredi, 1 juli 2009 (A.C.)!

Daar sta ik dan bij het vallen van de avond op de N 4 tussen Vitry le Francois en Sezanne en ik ben daar gekomen door vandaag bij het grootste grootwinkelbedrijf uit het land van Wilhelm Tell, Migros genaamd, een aanzienlijke hoeveelheid thee uit India afgeleverd te hebben om mij daarna via Duitsland naar het land van oeuf maionaise en Camembert te spoeden waarna ik midden tussen de bergen van de Elzas een partij golfkarton in de laadruimte liet zetten waarna ik over de col de urbais naar Nancy reed en bij Toul de moezel, bij Pagny de Maas en bij Vitry de Marne over reed om alhier te eindigen. Onderweg eindeloze mais- en korenvelden met daartussen soms zonnebloemen of aardappelen hetgeen mij inspireerde nu eens naar de muziek van Vivaldi te luisteren wat zeer wel passend is in dit Van Gogh-achtige landschap, zeker met deze hitte hier.
Welaan. Ik ga maar weer eens slapen, maar niet voordat ik een nachtrustbevorderende Ricard met eis achterover sla.

Ome Willem