Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zondag 12 juli 2009

Donderdag 2 juli 2009 (.N.C.)!

Hier raak je aardig uitgepuft van als je niet uitkijkt terwijl ik op dit moment een heerlijk glas uitgeperste sinaasappel drink met een citroentje er door en ik de dag even met u en uw welnemen doorneem, de dag die nog tamelijk koel begon terwijl ik al voor achten Sezanne en Maux passeerde en even na achten mijn lading even boven Parijs achter liet en direct daarop in Lomme bij Lille even na de middag een paar ton tegeltjes laadde en vervolgens in Herentals nog wat anderd opgehaald. Welaan, dat Lille Herentals is geen sinicure omdat Belgie onderhand een grote bouwput aan het worden is, maar ome Willem zou ome Willem niet zijn als hij daar geen oplossing voor had hetgeen bestond uit het doorkruisen van diverse landwegen tussen Henegauen en Braband om toch op tijd te komen. Daarna via Geel en Ravels koers gezet naar Neferrlad waar ik mij nu bevind, terwijl de sinaasappelsap thans door mij gedronken werd.
Morgen beleef ik niets en volgende week heb ik vrijaf

Dus u en ik genieten dan van een verdiende rust

Wellicht tot over negen dagen

Ome Willem