Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zondag 15 juli 2018

Nog even...

Voordat ik naar Dieren vertrek...... 



Eerst het Nederlands kampioenschap schaken.

tweede ronde, Loek wacht op Ivan die bijna een half uur te laat komt....

de overigen staan op het punt te beginnen


Rechts Peng, die voor de veertiende keer de titel voor de dames zou gaan winnen

Twee schaakprincessen

Loek in gesprek met mevrouw L'Ami



daar is Ivan, 23 minuten later....





schakerspubliek is, wellicht wegens het stralende weer, ver beneden de maat....

rechts Sergei, die dit keer de titel zou winnen

Wederom een spannende strijd; terwijl uit plastic wordt gedronken



Dat weten we ook weer; Erwin drinkt een ijsthee en Koen een prikwatertje

Vrijdag, het toernooi loopt aardig ten einde



ook vrijdag niet erg veel kijkers...

Zaterdag speel ik zelf mee in Spakenburg, het zogenoemde Fishpartnerstoernooi.  voor de strijd aanvangt maak ik een plaatje van Manuel Bosboom, misschien wel de origineelst schaker van deze tijd...


In de voorlaatste ronde (van zeven) sprokkel ik het derde punt bijeen, waardoor ik in tafeltjes opschuif tot naast IM Yochanan Afek en GM Hans Ree.