Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

woensdag 21 maart 2018

Op naar de oude stad....

Eerst de reis..

Het land boven Bee'r-sheva blijkt groen...

...en ik kan het niet laten zo nu en dan een vrachtwagen te knippen...

hier de grens met de palstijnen, en ook is goed de muur te zien....





Bloesem in Beit-Sjemesch

...en dit is het "hele" centrum...

in Jerusalem Hilss had ik de kamer "De Jordaan" Hier geen flatscreen aan de muur, edoch wel iets anders...

uitzicht uit mij kamer op de snelweg naar Jerusalem

de tuin....

het optrekje


de moskee in Abu Gosh

heuvel op...

de plek waar volgens zeggen de ark 20 jaar heeft gestaan

De oude stad

ik loop binnen door de Jaffa-poort

merkwaardig verkeersbord...   Hier dan....

nering en prullaria




Kunst met specerijen


ik nader de Damaskuspoort

eigen rijders....




aan de overkant is 't volledig Arabisch...



op naa de Herodespoort



jawel, hij is er nog....

overal is er wel afval of bende...


klaagmuur




...weer buiten de muur; ik vertrek weer naar Abuh Gosh