Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zondag 30 juli 2017

Eerste week te Dieren....



De beren te Dieren, nabij de schaakzaal



Schakers in diepe gedachten


Onmiskenbaar een schaakven, te eend in dieren....


Erwin l'Ami, kanshebber, met echtgenoot Alina, beide  in een vrolijk ogende bui

Mijn clubgenoot Eelke W., vlak voor de gongslag, tegenover Roeland P.

Lucas van F., voelt zich hier kennelijk beresterk te dieren 


De Duitse "GM" veegt ook menigeen van 't bord.  

Schaken is toch ook iets van zwart-wit...

Opschrijven de zet, 

...en t' blijkt een moeilijke bal...



Na de strijd in 't etablissement wat analiseren.  

Rechts, op bord één, mijn tegenstander; hij zou de partij jammerlijk verliezen

Des anderen daags: wederom bord één: nu werd het remise.

Daniel H. in diepe gedachten


Lukas gniffelt: ziet hij winst?


Tegen Eduardo is het altijd een taai spelletje....

Ook De Ster heeft het moeilijk tegen de Bulgaar, de latere winnaar...

En ook Eelke gaat weer "van start"...


hoog bezoek.....

Dit keer ga ik er aan.....



Niet meer te houden; slechts één pionnetje....

....en een slecht paard tegen een snelle loper


iedereen is al weg; ik rek het nog lang, maar geef na lange tijd spelen op.