Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zaterdag 22 juni 2013

De laatste week voor de vakantie in beeld

Zomaar onderweg, een paar kiekjes.  Van de pechdagen weinig.  Toen had ik er even geen zin in...




Luxemburg, ik ga de hitte van die dag tegemoet

Prachtige gele brem

Voor mij een Nederlander die ik nog kende ook

Weer eens het station

Dan op weg naar Vesoul, het werd inmiddels rond de 40 graden!

Dus in de avond een lekkere verfrissing


De volgende dag, vreselijk heet bij Miramas

maar rijd ik richting Nimes, duikt ver boven mij een onweer op


De volgende dag, minder warm, bij Aiguis Mortes

De zee bij Grande Motte

Op weg naar Meze

ZÓ lelijk zijn momenteel sommige Franse wegen!  bah!

Montignac


Castelnau du Gers



Alweer, midden in de natuur, zo'n misselijk lelijk Frans bouwwerk

Dreiging boven de wijnvelden

Naar de klant, pas op voor de boom!

De klant, een prachtige idylle


Koren, tussen de wijn. Korenwijn?

Pinet

Pont Esprit, langs de Ceize

Montelimar




Bourgogne

Uitzicht over de vlakte van Nuit San George en Beaune




De oude N-6, met veel vergane glorie

Schitterend licht, prachtige wolken


Apocalyptische vergezichten




Montbard

Uniek!

Weer ander licht, op weg naar Châtillon

Midden in een dorpje, Coulmier,

Een wat merkwaardige haphut




Dan raas ik weer over de vlakte, let op het licht, wéér anders

Châtillon, een zware vracht vóór mij


Dat het niet omslaat op de rotonde......


Hoog in 't noorden, nog weer andere lichtval door de wolken.


met een dreigende bui

Deze ook, een oude knaagschuur, vergane glorie....


Dan barst de stortbui los

Op de grens

een naamgenoot, Toontje Hendriks uit Baarle Nassau

Pech.  Dat wil je niet meemaken op de ring van Bruxelles.