Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

maandag 2 april 2012

Hohenzollern.

De bermen prijkten zilver, als altijd, zo rond deze tijd, een paar weken lang blijven de heesters deze kleur houden terwijl ze ondertussen doorgaan het groen te weven.

In Lahnstein, even voorbij Koblenz, was deze week de eerste klant en daarna in Schwaben, onder Stuttgart, nog twee, Meisingen, waar ik rond drie uur was en Deißlingen waar ze de handel om zes uur nog wilden aanpakken.

Onderweg, naar dat laatste adres, kwam ik even buiten Hechingen vlak langs het slot Hohenzollern dat prachtig op een hoge heuvel ligt. Al een hele tijd, trouwens.

Zeker in de middag was het warm en zonnig, de lucht kraakhelder zodat ik rond vier uur in de middag helder de maan kon zien.

Na die laatste klant nog even verder, Waldshut kon ik niet meer halen binnen de tijd zodat ik even er voor, in Stuhlingen, aan de Zwitserse grens, bleef staan.

Morgen verder langs de grens, om er na 30 kilometer over te gaan, op zoek naar nieuwe inspiratie.

Aldus schreef ome Willem.
---