Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

maandag 27 juni 2011

De laatste week.

Ook deze week op stap met de melkwitte Daf en na deze week ben ik een paar weken vrijaf. Hoe het met het oude Dafje gaat, waar ik zo betrekkelijk onverwachts afscheid van nam, is niet zo fijn. Nadat hij nu meer dan een goede week wederom aan Dafmonteurshanden werd onderworpen, is het eigenlijke lek nog steeds niet boven tafel: de storingsmeldingen komen iedere keer weerom.

Deze laatste week voor de zomervakantie thans op weg naar het oosten, met vijf adressen, van Gießen tot voorbij de stad die berucht werd door de stasi-gevangenis: Bautzen en ook de Tsjechische republiek zal worden aangedaan.

Inmiddels heb ik de stuurhut koel laten blazen zodat er hier binnen een aangename slaaptemperatuur is ontstaan. En daarom ga ik nu maar eerst even een paar uurtjes slapen. Tot spoedig.

Aldus schreef ome Willem.
---