Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

maandag 9 mei 2011

9 mei 2011.

Tja, al enige dagen geen bericht gezonden, maar dat heeft zo zijn oorzaken.
Donderdagmorgen reeds, toen ik en Amsterdam aankwam, maar meteen mijn voertuig naar de garage gebracht, want er vonden veel te veel storingen plaats. De garage heeft nu de opdracht meegekregen nu eens eindelijk het voertuig dusdanig af te leveren, dat er geruime tijd zonder steeds weer vervelende storingen kan worden gereden, want hoe het de laatste tijd ging was niet echt reclame voor het van oudsher Nederlandse merk.

Intussen doe ik mijn werk met een voertuig dat een maatje kleiner is, al wat jaren oud en zo oud dat ze zelfs niet eens de binnenstad van Amsterdam in mag.

En zo ben ik reeds twee keer in Enschede en Apeldoorn geweest, niet erg moeilijk maar overigens weinig inspirerend werk, zeker voor een bericht op dit blog. Daarbij moet ook nog in ogenschouw worden genomen dat bij mij even tijdelijk wat inspiratie ontbreekt, dus zal dit bericht wat saai en grijs overkomen, net zo grijs als vanavond de lucht dewelke lange tijd weer regen bracht waar menigeen naar heeft gesnakt.

Morgen is het 10 mei, de dag dat het Nederlandse leger, alweer 71 jaar geleden, capituleerde voor een Duitse overmacht, iets, wat je tegenwoordig nog nauwelijks kan voorstellen.

Inmiddels staat morgen het voertuig voor de vierde dag in de garage, met de dag in de Franse garage vorige week er bij dus vijf dagen.

En nu maar afwachten of het onderhoud thans zodanig is dat er eindelijk weer mee gereden kan worden. We houden u op de hoogte.

Aldus schreef ome Willem.



---