Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zaterdag 5 maart 2011

Rotterdam.

Gisteren was het weer zo'n dagje dat weer niet voor de wind ging. Eerst was vroeg ik de morgen bij Utrecht een afslag afgesloten waardoor ik een end moest omrijden, daarna kwam in in Amsterdam, pikte een geladen oplegger aan waarvan de deuren niet bleken dicht te kunnen en ik daarvoor maar een spanband ging gebruiken en bij de eerste klant bleek ook nog eens de lading ernstig door elkaar gehusseld in de oplegger te zitten.

Door dit alles werd het aan de late kant, kwam ik via een klantje Tilburg net in de pauze te Numansdorp aan. Daarna Rotterdam en men was vandaag zo bereidwillig om de Amsterdamse oplegger te laden. In de Waalhaven, op de Vondelingenplaat en bij Neele die in het oude pand van de ooit vermaarde havenfirma Vitesse zit.

En daarna weer naar Amsterdam en vervolgens naar huis. Tam allemaal dus, maar dat mag ook wel eens.


Aldus schreef ome Willem.
---