Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

donderdag 30 december 2010

De jaarcijfers.

Om acht uur kwam ik aan vandaag en gisteren werd hij begraven, de heer Massen, 84 jaar. Al eerder had ik het er over: de heer Massen die met zijn echtgenote te Weiswampach een heel winkelimperium had opgezet en er is zelfs "ergens" nog een foto van hem geplaatst.

Vanmorgen bij aankomst hoorde ik het, dat hij vorige week zaterdag was overleden. Inmiddels had ik er alweer een kleine vier uur opzitten vanaf Remiremont, dus hield ik hier een pauze. Zodoende.

Na de boodschappen restte het mij nog huiswaarts te keren en zo één dag voor het nieuwe jaar kan ik inmiddels wat cijfers bekend maken.

Dit jaar werd door mij één nacht in San Marino, 27 nachten in Italië, 68 in Frankrijk, zes in Oostenrijk, acht in Zwitserland, zes in Luxemburg, 22 in Duitsland, vijf in Tsjechië, vier in Spanje, vijf in België en één in Polen geslapen, hetgeen een totaalscore van 153 is, achttien minder dan vorig jaar en het totaalcijfer over alle jaren wordt dan dat ik 3618 nachten buiten Nederland snurkte waarvan 1675 in Frankrijk (ruim vier jaar), 629 te Duitsland, 483 in Italie en op drie nachtjes na inmiddels een jaar in België (362) en ik heb niet de indruk dat ik, door dat (bijna)-jaar in België te slapen, er nu dommer op geworden ben.


Aldus schreef ome Willem.

---