Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zaterdag 24 juli 2010

Helaas..................Helaas..................!?!

Het ging lange tijd goed. Uitstekend zelfd, maar afgelopen maand kwam er plots de klad in.  De teller blijft nu hangen, vanaf mijn "telefoon" kan ik thans geen berichten meer zenden en als ik aan het weblogbeheer vragen stel krijg ik geen antwoord.  Nou ja, dan maar een noodsprong maken en elders verder gaan.

Jammer, héél jammer, maar het is niet anders en er is (wellicht tijdelijk, totdat ik weer als vanouds van dit web.log.nl gebruik kan maken) nu gekozen voor blogspot en daarom kunt u in het vervolg mijn berichten lezen op willemdeschaker.blogspot.com. Aldaar zullen als vanouds weer berichten, rapporten, foto's, filmpjes en andere aardige zaken te lezen en te zien zijn.


Dus nogmaals: willemdeschaker.blogspot.com

Tot daar.

Aldus..............