Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

maandag 15 maart 2010

Donker en stil

Nee, vandaag was het niets. Deze morgen met het DAFje naar Amsterdam gereden waar ik om zes uur met enkele collega,s eerst maar eens een wat koffie tot mij nam, de pakjes met een pompwagen uit de oplegger gereden, nieuwe pakjes er weer in en daarna even langs het vlakbij gelegen herstellingsoord voor DAFjes geweest om het voertuig van een klein gebrek, en welk gebrek kan ik u natuurlijk om privacy-redenen niet vertellen, af te laten helpen om daarna nog even voor een paar nieuwe sloffen langs de bandenboer te gaan en daarna in de stromende regen op weg naar een verre bestemming dewelke in vandaag nog niet heb bereikt. Integendeel: vanaf Amsterdam eigenlijk alleen saaie snelweg gereden, heel ouderwets, Arnhem, Oberhaussen, Keulen en net even voor Frankfurt bij de eerste klant halt gehouden om daar morgen als eerste te lossen en sta nu op een doodstil terrein bij bewolkte hemel en nieuwe maan. Donkerder kan bijna niet, slechts in de verte zie ik nog wat overbodige verlichting van een paar straatlantaarns op een totaal verlaten weg. Ik trek de gordijntjes maar eens dicht en dan is het hier stiller dan stil en donkerder dan donker. Alleen de regen, de druppels die op op het dak neerkomen, maken een tikkend geluid, maar daar slaap je weer lekker van.

Aldus schreef ome Willem.
---