Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zaterdag 20 februari 2010

Vrijdag, 19 februari 2010.

Na een voorspoedige terugreis dan toch net thuisgekomen. Gisteravond stonden er nog een paar collega's op dezelfde parkeerplaats als waar ik stond, en binnen heb ik nog een poosje met ze zitten kletsen. Ze gingen altijd over de autosnelweg terug, zeiden ze, maar ik ga regelmatig ;uist niet over de snelweg. Vandaag reed ik Bregenz, bundesstrasse naar Singen, stukje autoweg naar Rottweil en weer bundersstrasse naar Offenburg en daarna over Karlsruhe en Koblenz naar Venlo waar ik dezelfde collega's nog even tegenkwam en die bleken over het traject 50 minuten langer te hebben gedaan. Zo zie je maar weer dat de autosnelweg, waar ook regelmatig file's op voorkomen, niet altijd de snelste route is. De hele morgen door zware regenval gereden maar in de middag liet de zon zich zelfs even zien vergezeld met een prachtig kleurend wolkenmassief. Van lente was hier op de terugweg nog niets te merken, of het zouden de reeds smeltende sneeuwvelden moeten zijn die herinneren aan de strofen van Jozef Hayds Vier Jahreszeiten.


Aldus schreef ome Willem.
---