Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

vrijdag 22 januari 2010

Vrijdag en thuis.

Het is vrijdagavond en ome Willem is het zat. De jaartjes gaan spelen, he, vooral als je om half vier al weer op de baan tussen de vangrail aan het koersen bent. Het Dafje moest naar een vrachtwagenherstellingsoord, de garage dus, vanwege normaal onderhoud alsmede een paar kleine dingen dus hoe vroeger ik in Amsterdam zou zijn, hij des te eerder bij dat herstellingsoord aanwezig zou zijn en dus ook op tijd klaar zou zijn. Dus u begrijpt, rond een uur of twee was hij daar waarna ik terug naar de zaak ging, een grote pan water warm maakte en die vulde met heerlijk oostenrijkse krainerworsten om die onder de zwoegers en het kantoorpersoneel uit te delen.
En ja, daarna ben ik naar huis gegaan, gaar als boter en ditmaal zonder Dafje, want de komende tijd ben ik vrij waardoor de berichten op het log wat minder frequent zullen verschijnen.
Niet alleen Dafje, maar ook zijn baasje staat even stil voor onderhoud.

Aldus schreef ome Willem ---