Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

woensdag 23 december 2009

Woensdag, en nu nog maar acht dagen!!

Het zou nu wel even over zijn, zo had ik gedacht, maar nee hoor. Om vijf uur weg en richting sarrequimines gereden waar wederom koning Winter mij met sneeuwbuien teisterde zodat ik een uur meer nodig had dan om een afstand waar in normaal twee uur over doe. Maar goed. Daarna ging het aardig voorspoedig, de partij mooi naar behoren uitgespeeld, dus Zeebrugge gelost waarbij ik als een aap over en door de lading klom om de zaak aan een kraan vast te klinken en daarna naar huis gesneld. En nu even een heerlijk kruidenbittertje en dan slapen. Morgen wat rommelwerk in Amsterdam en dan een paar dagen rust. Behoudens eventuele foto's en filmpjes op het log zal ik maandagavond weer van mij doen laten horen. En waar ik dan ben??

Aldus schreef ome Willem ---