Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

donderdag 17 december 2009

Nog TWEE weken!!

Vanmorgen om zes uur maar eens vertrokken. Immers wilde ik niet in de file rondom Strassbourg geraken en zodoende stond ik daar reeds om half zeven voor de deur terwijl er nog niemand was en de informatie op het pand leerde mij dat er om acht uur de eerste mensen zouden zijn te verwachten. Dus even snel weer een tukkie gedaan en om acht uur werd ik al snel geladen door een meneer die de hele laadtijd met een hand de heftruck bestuurde en met de andere hand een voor hem belangrijk en langdurig telefoongesprek zat te voeren. Daarna reed ik weg, omstreeks negen uur en toen kreeg ik een meeltje binnen dat er nog ergens een paar dozen stonden in het plaatsje Hoerdt, even boven Strassbourg en nadat ik die ook had opgepikt ben ik verder gegaan en over Bitche, Zweibruecken en Trier bij Echternach Luxemburg ingereden, daar de nodige boodschappen gedaan en doorgegaan, Maastricht, Venlo, Nijmegen waar ik de eerste sneeuw tegenkwam en pas bij Veenendaal werd het ernst en liep ik enige vertraging op.
Zo, en nu thuis, tot morgen maar weer.

Aldus schreef ome Willem.
---