Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zaterdag 7 november 2009

Clairant, Palazzola Milanes, Chauffeursergernis

Bij betrokken multinational ga je lekker vroeg naar toe om de milanes file voor te zijn. Er is parkeerplek voor wel 10 voertuigen, maar de portier heeft opdracht geen auto's toe te laten vóór achten. Gevolg, voertuigen op de rijbaan, op voor personenvoertuigen bestemde parkeerplaatsen, kortom, een krankjoreme toestand. Achter mij een tankwagen met gevaarlijke stoffen!!Let ook op het begin, waar een woeste portier naar buiten komt omdat ik deze toestand aldus aan de kaak stel. Achteraf is hij nofg aardig tekeer gegaan tegen mij, maar ik kreeg gelukkig hulp van mijn italiaanse collega's die dit ook een totaal idiote toestand vinden. Overigens wel een eigenaardige opvatting van de vrijheid van meningsuiting van de portier. Op de openbare weg mag niet gefilmd worden (maar niet heus).