Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

maandag 23 november 2009

Alweer een maandag!

De hele, maar dan ook werkelijk de hele dag vandaag stond ik het teken van het neerkomen van hemelwater alsof dat onuitputtelijk was. Vanmorgen vroeg voor de verandering naar Leiden afgereisd alwaar ik in storm en regen werd getrakteerd op afgesloten wegen, omgevallen hekken en dat alles in een stortregen, maar uiteindelijk na wat omzwervingen toch gekomen op het losadres. Daarna in Amsterdam verder wat pakjes achtergelaten en een nieuwe lading in de oplegger gedaan waarna in in Amsterdan zelf bij een klein winkeltje alweer in de stromende regen 33 pakjes voor diverse bestemmingen in Rusland oppikte die overigens in Duitsland worden afgeleverd bij een bedrijf die voor verdere distributie zal zorgen. Daarna als vanouds over .s-Hertogenbosch en Weert Belgie ingereden en daarna via Sankt-Vith het land van Bofferding en spanverkel binnengereden, aldaar ook wat dieselolie ingeslagen en toen doorgekacheld naar waar in nu sta, een oude mijnbouwstreek en het ooit nog eens door de fransen bezet Duitsland. Juist ja. Saarland, Saarland heeft iets aparts, met zijn mooie natuur en oude industrie.
Morgen gaan we meer door Duitsland karren en heel wat adressen af. Ja, deze week heb ik het druk, zult u voor mij duimen? Vandaag had ik al wind tegen!

Aldus schreef ome Willem.
---