Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

maandag 7 september 2009

Maandag, met een terugblik.

Alweer onderweg, terwijl ik zaterdag nog een flink stuk te kachelen had. Vanaf Clamency via Auxerre en dwars door de Champagne (zie foto's) zoefde ik even na de middag België binnen en was uiteindelijk tegen zessen, net voor het avondeten, thuis en daarna had ik zoveel te doen dat ik aan mijn logje even niet toekwam maar eerst even allerlei andere zaken deed waaronder het genieten van een aardig glas wijn met bijbehorende versnaperingen. Wel heb ik tijdens het intermezzo tussen vrijdag en vandaag kans gezien wat afbeeldingen en filmpjes aan dit o zo schone log toe te voegen. Maar nu ben ik vertrokken, ditmaal oostwaards en heb er maar matig de sokken in. Dat mag ook wel na een weekje van 4000 kilometers. Daarom sukkel ik thans tussen Mu"nster, de stad waar de vrede werd getekend teneinde de tachtigjarige oorlog te beëindigen die tachtig jaar daarvoor begon en 78 jaar duurde, en Hameln, het stadje dat bekend is geworden in Nederland om zijn rattenvanger terwijl die ratten volgens de hamelse bevolking muizen zijn geweest omdat men hier van de Mausenvaenger spreekt. Tja. Verder weet ik het ook niet precies dan dat ik mijn voertuig hier in Lemgo heb neergezet. Ik ga maffen. Tot morgen maar weer. Ik groet u allen zeer.

Ome Willem.
---