Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

maandag 27 juli 2009

Wederom maandag.

Nadat het weekeinde ten einde was en bij het krieken van deze dag ben ik vanaf mijn huisadres alwaar mijn Dafje zijn wiekeindrust heeft gemaakt, afgereisd naar Hardenberg, net even voorbij Ommen, Ommen, waar ik nogal wat jeugdsentiment heb achtergelaten omdat ik daar in mijn prille jeugd een vakantie doorbracht. Het was ook in die tijd dat Ajax, een voetbalclubje uit Amsterdam, reeds na twee wedstrijden aan de top van de eredivisie stond en dat is dat hele jaar toen zo gebleven. Nadat ik de lading in Hardenberg had opgehaald spoedde ik mij eerst nog naar Zwolle, wederom de plaats voorbij waar ik zulke dierbare jeugdherinneringen aan over heb gehouden, en laadde daar melkpoeder en toen richting het hoofdkwartier dewelke zich in Amsterdam bevindt en daar nog wat overige adressen bijgeladen. Nu ben ik op weg naar een pittoresk dorpje in de Eifel wat op haar beurt weer in het land van Kohl en Ulbricht ligt. Intussen vernemen mijn oren het voorjaar van de vier jaargetijden van Vivaldi, een muziekstuk wat op honderden zoniet duizenden manieren en bezettingen is uitgevoerd. Het is bijzonder interessant op soms eens vier diverse uitvoeringen achter elkaar te beluisteren. Ik tuf onderhand nog een uurtje verder en laat morgen weer van mij lezen.

Ome Willem.
---