Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zondag 12 juli 2009

Maandag, 22 juni 2009 (N.C.)

Maandag ja. Veel regen vandaag, terwijl ik met een veertigduizend kilo zwaar voertuig door de Duitse bergen tussen Ulm en Kempten over smalle landweggetjes reed om bij een tot yoga-centrum en bio-handel verbouwde boerderij honderd kilo thee aan te leveren, thee, die reeds enkele weken geleden in de buurt was toen zij langs Bregenz vervoerd werd naar Imola om verpakt te worden, diezelfde thee die daarna weer via Bregenz en Landau naar Nederland terugging, die thee dus leverde ik vandaag vanuit Nederland af, 20 km bezijden Bregenz.


En nu sta ik op die plek waar de Rijn het breedst is om daar morgen met een veerpont over te varen, met die 40 ton hetgeen zal resulteren in een grotere diepgang van het onderliggend vaartuig, waarna ik aan gene zijde de lading in een van de twee landen los die nog steeds geen lid zijn van de Verenigde Naties. Morgen dus neem ik alweer afscheid van het land waar ik nu sta, het land met de meeste braadworstverorbering per hoofd van de bevolking ter wereld.
En dan laat ik weer van mij lezen.
Een voortreffelijke nachtrust toegewenst.
Ome Willem, met u-umlaut.
Ps. Vandaag reed ik na lange tijd weer de weg met de drie u-umlauten
De weg van Frankfurt oostwaarts met boven de weg al jaren het bord:
Mu"nchen
Nu"rnberg
Wu"rzburg, met dat verschil dat de streepjes recht op de u staan.
Ik groet u allen zeer.