Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

dinsdag 21 juli 2009

Dinsdag 21 07 2009 (N.C.).

Sommige dagen gaan totaal anders dan je verwacht. Waande ik gisteren nog dat ik vandaag in Italie zou staan om daar wat voor de dorst op te halen, sta ik echter vandaag ongeveer op dezelfde hoogte als gisteren waardoor ook vandaag echt spannende verhalen uitblijven. Het komt allemaal doordat de op te halen lading in Italie nog niet gereed bleek te zijn en er na alternatieven gezocht moest worden en daardoor, nadat ik vanmorgen twee adressen aan beide zijden van de rijn en tussen de Siegfried- en Maginotlinie afleverde en ook nog na enkele douanehandelingen een rupsvoertuig in een zonovergeten Regensdorf (CH) had gelost om ca 12 uur te horen kreeg dat de teruglading uit Memingen gehaald zou worden en ik daar via Sankt Gallen en Dornbirn Bregenz naar toe reed en daardoor wel even een prachtig uitzicht kreeg op de Bodensee. Als bijpassende muziek luisterde ik, om de teleurstelling van de afzegging van de Italiereis te verwerken, even naar het eerste deel van der vijfde symfonie van Beethoven waarvan de eerste noten zijn afgeleid van de destijds net als bij ons nu de deurbel, toen de deurklopper welk op elke buitendeur destijds wel te vinden was. Nee, deze partij wordt niets, hooguit een slappe remise

Nou. Tot morgen maar weer en slaap lekker

Ome Willem ---