Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

woensdag 22 juli 2009

22 juli 2009 (N.C.), woensdag.

Ook deze dag verliep in eerste instantie tamelijk naargeestig want nadat ik mij bij het bedrijf, een giga-opslagbedrijf dat hallen, grote hallen, vol met plastic wikkelfolie heeft staan, had aangemeld, bleek er enorm veel gedoe omtrent ordernummer en auftragnummer, met welke problematiek ik u maar niet mee ga vermoeien, immers, of u gelooft het niet of u snapt er toch niets van dan alleen dit: Het is niet abnormaal dat firma's vrachtvoertuigen bestellen terwijl daar, waar geladen wordt, men van niets weet. Gevolg is geweest dat ik meer dan vier uur in het Aufenthaltraum, het duits voor kantine, heb vertoeft. Overigens een voortreffelijke ruimte met alles er op en er aan, dat wel, en heb daar uiteraard ook een aardig ontbijtje tot mij genomen. Hieronder ziet u de foto van het millieu-verontreinigende materiaal waarvan ik een deel, voor Glasgow, laadde en nadat ik om 13 punt nul nul uur vertrok werd het toch nog een aardige reis omdat ik te horen kreeg dat er tussen Ulm en Stuttgart een zeer lange file stond en ik besloot over Bibberach Gammertingen en Rothweil naar Offenburg te knorren, door de Zuid Duitse Alpen en Zwarte Woud waarna ik na Offenburg over Straatsburg en Hagenau weer Duitsland bij Zweibruecken inreed en na Trier achter mij gelaten te hebben afboog om nu lekker te gaan slapen in Weiswampach in de noordpunt van het Groothertogdom Luxemburg. Maar eerst even, nu nog, een eenvoudige maaltijd voor laten zetten. Voor spanverkel ben ik een dag te vroeg, maar van de baas kreeg ik net een kruidenbittertje, mijn eerste alcoholische versnapering deze week.

Morgen eerst naar Rotjeknor en dan is het een verrassing of en verassing. Je weet maar nooit met dit werk.

Ome Willem.
---