Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zondag 6 augustus 2017

Intermezzo

Voort gaan ze, de dagen, weken maanden.  Het gevoel heeft mij overmeesterd, het gevoel, ja, met steeds meer overtuiging dat duistere machten achter de mensheid onze wereld binnendringen; ook onze gezapige westerse Eurowereld; niet alleen binnentrokken in het politieke klimaat, maar steeds meer lijken ze te infiltreren in 't gewone leven.

Als pelgrims; verder, langs gevaren, soms uit onverwachte hoek. Een verbijsterend crisis in leven van 't ei: massale nieuwe vernietiging van voedsel en leven en ik kijk beangstigend toe: waar moet dat heen?

Komende week, na een slordige tien weken, weer even de weg op; wellicht ontdek ik weer nieuwigheden: wie weet, een mooie anekdote, een nieuwe nieuwe gedachte, geïnspireerd door de vele schaakpartijen die ik afgelopen week speelde.

Aldus schreef ome Willem