Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

vrijdag 3 juni 2016

Een levensteken

Afwisselend weer; de zon laat zich soms zien, maar regelmatige regen ook; inmiddels is de vakantie, mijn vakantie, reeds bijna een week voorbij.

Vier weken, vier weken geen reis met de truck naar buitennissige oorden; misschien gaan we nog weg, ergens heen; plannen zijn er reeds, maar niet afgerond.

Intussen liep ik, na het gelijkspel tegen de A H van het vrouwenschaak, twee dagen naast de klompen; vanzelfsprekend, en speelde ik dinsdag en donderdagavond een paar zeer aangename partijen, dus echt stilgezeten heb ik niet. Hoewel...

Ook het uiterlijk van het blog heeft, door toedoen van "iets" elders, een verandering ondergaan, een storende verandering en ik tracht al enige tijd dit in oude glorie te herstellen, maar het lukt niet echt.

Welaan; dit was even een bericht, een soort van bericht dat thans even als levensteken moet worden beschouwd. Weldra zal ik trachten weer wat zinnigs van me te laten lezen.

Aldus schreef ome Willem.
.