Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

dinsdag 24 december 2013

Nieuwe getallen.

Al vroeg van het jaar, de cijfers, en de laatste cijfers met betrekking tot de oude Daf die ik vroeg in de morgen bij het Daf-herstellingsoord achterliet met een kilometerstand van 1.215.897 hetgeen betekend dat ik dit jaar minder afstand dan vorig jaar heb afgelegd, te weten 141.552 evenlange kilometers, 14.255 kilometers minder dan in 2013 en 2.302 minder dan in 2011.

Ook sliep ik een enkele nachten meer in Nederland, te weten 15 stuks: dit jaar 80 in frankrijk, 32 Italië, 17 Duitsland, Zwitserland slechts 8, België en Luxemburg beiden 7, Tsjechië en Polen drie, Slovenië 2, Spanje en Oostenrijk slechts één, totaal 161 elderse overnachtingen terwijl ik ook enkele uren in Kroatië toefde.

Volgens jaar, wellicht reeds dit jaar gaan we verder met een andere truck, een "kleinere", van een collega, een truck van nauwelijks twee jaren oud. Weliswaar staat er een nieuwe "euro 6-Daf" klaar, maar om de mij moverende redenen had ik verzocht die aan een jongere collega te geven, eentje die nog héél lang moet doorsnorren wil zijn pensioen in zicht komen. Voor mij is het aftellen begonnen; en omdat ik niet meer zo heel erg lang meer de Europese wegen ga ontveiligen, snor ik nog een weinig verder in een wat eenvoudiger voertuig, door mij koesterend een Daf-CX genoemd. Nog even, en een nieuw, rondrijdend jaar gaat beginnen. Waar zal ons dat heen voeren?


Aldus schreef ome Willem.
---