Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zondag 26 mei 2013

De joetjoepfragmenten.

Eerste fragment.


Iemand stuurde mij een opname waarop mijn oplegger in beeld was.  Het bleek, nadat ik het zag, op de weg van Weiswampach naar Sankt-Vith te zijn. Een chauffeur met -vermoedelijk- een kennis reden achter mij en filmden de weg.  Geen echte chauffeur, zo bleek tijdens het filmpje  want let op wat er aan het einde wordt gesproken.  In ieder geval geen enkele waardering en liefde voor urenlang mooie wegen rijden, maar, helaas, doodgewone autobaanfanaten. Geen enkele affiniteit meer met het ware vak! Verperst, verziekt door de snelweg!!





Tweede fragment.

Wat ik u niet wil onthouden is een miniopname van iemand naar aanleiding van een artikel dat ik deze maand in Trucks scheef en wat als titel heeft "Onrust in de transport".  De redactie deed er een cartoon bij en iemand anders deed de cartoon verder leven.






Het derde fragment was een opname van iemand waarin ikzelf voorkwam om in een live-verslag voor de televisie iets te vertellen over de gevolgen van sociale uitbuiting en dergelijke.




Alle drie de opnamen kon ik van youtube plukken.

Geniet er van, of ontbrandt in razernij!

Ome Willem.