Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zaterdag 25 februari 2012

De afgelopen week in beeld.


Dinsdag al, in de middag, Nogent le Roi.



Leuk stadje waar je dwars door heen snort.



Maar daarna naar het -vrije- westen...





Bij Moulins sur Orne zijn al de typisch West-Franse luchten te zien.



En ook bij Le Pin au Haras.





En vlak bij dit dorpje, Pont d'Ouilly, zou ik gaan laden.




Maar kreeg te maken met een jammerlijk naar sterfgeval....



De volgende dag, even door Alençon, het schemert nog....



Bij Mamers komt de zon door...



En hier, bij Neufchâtel...



Terug, naar het oosten ga ik, kom langs Bannay



En bij Châteaudun langs de base airienne...



De velden zijn nog koud en bevroren...


Ook hier in Gohory




Lang is de weg naar het oosten... en stilletjes...



Hier, in Bray en Val.




En bij Saint Satur over de Loire...




Later op de dag nader ik Decize, waar ook nog ijs in de haven ligt.



En verder gaat het, Pierrefitte sur Loire...



Weer door dorpjes...




en hier, in de diepte, een buurtschap naast Sancerre, diep in de ligte nevel waarnaar ik afdaal...



Of hier, donderdag reeds, op de terugweg





tussen mooie bomen door.



over nevelige akkerlanden




opeens verschijnende bruggen...



En langs eeuwenoude kastelen



Hier nog even een kiekje uit de omgeving Sancerre




En hier, tussen Rethel en Rocroi, een hal van een zeer oude voormalige tennisraketfabriek.




In Novion stop ik even voor een gezellige knaagschuur, maar drink er alleen koffie dit keer...



En tot slot de grens bij Brully. Rechts op de foto een eethut, waar vroeger Mark in stond, die op Lambik leek. De nieuwe eigenaren zijn niet erg gastvrij, zodat bijna alle chauffeurs nu naar de knaagschuur links gaan en thans zeer redelijk en gastvrij is.