Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zondag 19 februari 2012

De afgelopen reis in beeld.


Eerst op de heenweg, richting Epinal.



In de middag, vlak na Pontarlier, richting Zwitserland.


De volgende dag, bij de afdaling van de Grand San Bernard,




Waar je door beeldschone dorpjes komt.



En later, in de middag, in een dik besneeuwd Ozzano-Monferrato door komt.



Een soort van Po-se Poolvlakte dus.



Terwijl er later, in de buurt van Milaan, hier op de grens van Lombardië en Piëmonte, nauwelijks sneeuw te zien is.



De woensdag bevond ik mij in Slovenië, hier in Logatec.



Waar een kerkje staat met een bijzondere schildering.



In de middag ga ik op weg naar Idrija.




Een klein stadje midden tussen de bergen.



Later weer ben ik in Tolmin, vlak bij de Italiaanse grens.



De volgende morgen. Zonsopgang in Cividale-Friula



En wachten op de fabriek waar de handel nog in elkaar moest worden gezet....




Toen vertrekken, even na Tolmezzo, de enorme grindvlakte waar de Tagliamente doorheen stroomt.




Hier nog een plaatje...



Maar dan beginnen de bergen....
Hier bij Forni Avoltri.


Sappada.


Sappada



Sappada



Sappada



Sappada



Comelico Supriore



Comelico Supriore



San Stefano di Cadore



Auronzo di Cadore



En toen Trens, vlak voor de Brenner.



Vrijdag in Dunningen, waar het vermoedelijk feest is.



Terwijl er nog zat sneeuw in het Zwarte Woud aanwezig is.



In de middag bij Koblenz, waar ik nog een grappige oplegger zie rijden.