Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zaterdag 22 januari 2011

Gewijzigd.

De vrijdag was niet zoveel bijzonders, dan alleen het feit dat ik, na geladen te hebben ik Puurs voor Amsterdam, mijn werk voor volgende week vernam, een lading voor Marseille die na het lossen direct aan mij zou worden betaald, en wel het lieve sommetje van honderd zestigduizend euro.

Bij nader inzien vond mijn werkgever dit eigenlijk een beetje te gek worden en werd het avontuur afgeblazen. Gelukkig maar, want met de hele week een dergelijk bedrag in de stuurhut is niet echt lekker slapen.

Uiteindelijk kwam er dit en ging er dat, liep de hele boel in de soep en werd er weer uitgehaald waardoor alles werd gewijzigd en ik volgende week toch weer een gezellig oude mannenritje ga rijden

En dat wordt uiteindelijk lachen.

Aldus schreef ome Willem
---