Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

zaterdag 7 augustus 2010

Vrijdag de zesde.

Als je veel bezigheden hebt, ga je ook een beetje achterlopen en zo ook deze laatste dagen. Gisteren wederom vroeg op, nu om in niet al te druk verkeer verzeild te raken, en zo kwam ik voor de middag in Amsterdam waar de lading er uit ging.

Nadat ik er een paar paletten voor de komende week had geladen geschiedde het dat ik eerst naar de bandenboer ging om eens alle banden te laten nakijken, vervolgens werd het DAFje eens lekker in bad gedaan en reed ik naar de firma Ranzijn waar ze erg goed zijn in opleggers repareren en aangezien ik een kleinigheid aan deszulks had was dat geen overbodige visite. Tot slot even naar de DAF-herstellingsoord en daar werd aan het voertuig een paar nieuwe (remschoenen aangebracht en het is altijd een prettig gevoel dat je weet dat als je van een stijle helling naar beneden rijdt de remmen in ieder geval in orde zijn. Zo verliep het gisteren en reed in de namiddag huiswaards met vast twee adressen voor de komende week in de kar en een derde wordt daar maandag aan toegevoegd.

Aldus schreef ome Willem.
---