Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

vrijdag 30 april 2010

De laatste (kilo)meters.

Vanmorgen bonste hij nog even op de deur toen hij wegging, die groninger, maar ik draaide mij nog even om. Immers, bij vroeg weggaan zou ik toch midden in de ochtendspits van Brussel uitkomen, maar goed, om een uur of zes ben ik maar weer gaan zitten en na Charleville Mezieres via Rocroi nog even voor koffie langs Lambik, die u inmiddels ken van voorgaande berichten, geweest en daar ook Het Laatste Nieuws gelezen en na een uurtje probeerde ik het maar. Echter vóór Brussel stond het bij Nivelles (Nijvel) al helemaal vast en ik nam een afrit en kluste wat op secundaire wegen met de veertig ton, nam nog een stuk snelweg en pakte de oude weg naar Antwerpen, over Boom. Tussen Antwerpen en Breda ook weer een drama en deswege maar via Sint Job int Goor naar Rozendaal gehobbeld en een uurtje later was ik in Moerdijk, loste de lading en vertrok naar huis. Bij Papendracht en Utrecht alweer een vervelende file hetgeen resulteerde dat ik over de gereden afstand meer dan drie uur nodig had vandaag. Maar goed, ook deze keer kwam ik weer thuis.

Aldus schreef ome Willem.
---