Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

maandag 29 maart 2010

Maandag, de 29e

Grote regendruppels tikken op het cabinedak van mijn groene Daf en het is laat geworden vandaag, nadat ik vanmorgen vroeg van mijn huis naar Amsterdam reed, daar ging lossen en vervolgens, voordat ik naar hier vertrok, twee zendingen naar Almere, één naar Zeewolde en twee in Nijkerk in de kar zette en weg bracht, terugkeerde naar Amsterdam na ondermeer ook in Ankeveen nog wat te hebben opgehaald. Het was inmiddels al over zessen toen ik weer met een verse lading uit Amsterdam vertrok en daarmee richting Parijs ging, dus Antwerpen, Brussel, Charleroi, Belmont om ten slotte even voor Hirson op de frans-belgische grens vlak bij het circuit Mommignies te parkeren. Het is verder donker hier en vooral rustig. Nog twee andere trucks staan hier met slapende collega's in de kabine terwijl de plaatselijke horecameneer het ook al lang voor gezien hield. Morgen om zeven uur zal hij er naar verwachting wel zijn en dan ga ik zwarte koffie bij hem halen.

Aldus schreef ome Willem.

---