Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

maandag 22 maart 2010

Licher bier.

Licht stond er vanmorgen op mijn ritlijst, een lijst waar de reis voor de komende week behoort op te staan en van Licht had ik in al die jaren nooit gehoord en die constatering was ook juist, maar het werkelijke adres, dat Lich moest zijn, daar had ik ook nooit van vernomen maar dat is een aardig dorpje in de buurt van Giessen en daar reed ik, nadat ik vanmorgen vanaf mijn woonplaats naar Amsterdam reed, de uit Italië meegenomen lading aldaar achter liet, er weer pakjes in deed en zowel vanuit Halfweg alsook Moerdijk nog meer lading ophaalde, naar toe en het overkwam mij dat ik vandaag tot drie keer toe verkeerd reed, want eerst vanaf de Moerdijk vergat ik de afslag Dordrecht-zuid te nemen om via Papendracht naar Gorinchem te koetelen en daarna vergat ik bij knooppunt Ridderkerk weer afslag Gorinchem te nemen zodat ik maar weer door Ridderkerk terug naar de juiste snelweg reed en ook later bij Duesseldorf deed ik wederom iets fout. Jawel, ik was vandaag gewoon een beetje de weg kwijt, maar het is uiteindelijk goed gekomen getuige het feit dat ik thans, na een reis via Boxmeer Keulen Olpe en Wetzlar, bij het hek sta van de Licher bierbrouwerij waar dus het Licher bier wordt gebrouwen waarvan ik daarnet in een nabij gelegen etablissement een glaasje heb geproefd. Na het pintje onder een exact halve maan en uitgebreide sterrenkoepel naar mijn motelletje terug gelopen Nog even, en ik schuif voor deze nacht mijn foedraal in. Er zullen hier geen lui in de buurt zijn die last gaan hebben van mijn gesnurk.


Aldus schreef ome Willem.
---