Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

vrijdag 11 december 2009

Weer thuis.

Een kort berichtje voor de vrijdag. Vanmorgen, ja, ook zo iets geks, stond ik voor de poort van het laadadres. Dat ging zo: mijn oplegger kon ik binnen het terrein afkoppelen maar buiten de poort met de trekker staan ondanks dat er de hele nacht een portier aanwezig is. En daar stond ik dan met een paar andere collega,s. Dan moeten wij wel de wettelijke elf uur stilstaan, maar de portier begon om zes uur op mijn deur te bonken dat ik naar binnen moest terwijl er pas om acht uur wordt geladen. Maar ik moest de ingang vrijmaken, vond hij, maar mijn rusttijd was nog te kort en ik kon die man niet aan het verstand peuteren dat ik zeker nog een uur bleef staan. En dat terwijl er ruimte genoeg op het terrein was voor zeker dertig voertuigen, een soort chauffeursergernis nummer drie. Na het laden lekker over Reims, Rethel en Brussel naar huis gereden bij bewolkt weer, soms zwaar bewolkt, maar de regen bleef uit. En van Brussel nog over het staartje van de Vlaamse ardennen, over Londerzeel en Boom, naar Nederland gereden. Nog een adresje in breda weggebracht en zeven uur thuis. Tot later.

Aldus schreef ome Willem.

---