Hoeveel mensen hebben mijn site bekeken?

vrijdag 18 december 2009

Vrijdag, en Haffner.

Vandaag weer vroeg op en naar de zaak, de oplegger gelost en vervolgens met wat duf loodspersoneel (zie de foto op Loggie) koffie gedronken terwijl ik heb geprobeerd een zinnige conversatie te beginnen maar voor de meesten was het daarvoor echt nog te vroeg. Daarna mijn oplegger een flinke douche gegeven zodat de jongen er weer mooi bijstaat en hij met de kerstdagen voor de dag mag komen, want als grote uitzondering voor de komende dagen op pad met een lapjesoplegger, een zogenaamde Tautliner, met schuifzeilen en een schuifdak waarmee ik naar de firma ETS reed en daar goederen ophaalde voor een dorpje onder de stad Cuneo wat weer in Italië ligt. Italië, nu nog, zult u zich afvragen en ook of ik dan voor de kerst wel terug ben. Welnu, dat is het verrassende van het geheel, dat ik voor de verandering ook zaterdag een berichtje voor u in petto heb omdat ik dan reeds afreis richting het land van spaghetti en Berlusconi. Jawel, op de Shabbat, om in ieder geval voor de kerst weerom te zijn. Tot slot nog even over gisteren. Toen ik gisteren van Trier naar Weiswampach reed luisterde ik naar Haffner. Dat paste goed bij de omgeving tussen Echternach en Diekirch zo vond ik. Vind u dat ook?

Aldus schreef ome Willem.
---